# taz.de -- Schlagloch Papstbesuch - auf Bayerisch: Am Babst seine Schua | |
> Aufzeichnung aus der südlichen Provinz. Ein Schuster und seine Freunde | |
> sprechen über den Papstbesuch in Berlin. Stammtischniveau auf Bayerisch. | |
Abstract für Preußen: Einige Herren sitzen in einem Wirtshaus und | |
unterhalten sich über den Auftritt des Papstes im Deutschen Bundestag. Man | |
wundert sich zunächst, dass Seine Heiligkeit nicht in München, sondern in | |
Berlin auftritt, wobei einer der Herren zu Recht und aus professioneller | |
Neugier auf das erlesene Schuhwerk des Pontifex hinweist. Ferner ist man | |
sich darüber im Klaren, dass der Auftritt Seiner Heiligkeit für die | |
Institution des Deutschen Bundestages von großem Nutzwert sei, da man | |
endlich einmal den Plenarsaal fülle, wenn auch möglicherweise wegen der | |
Verweigerungshaltung schwuler und heidnischer Kommunisten mit Ersatzleuten, | |
denen indes nicht allzu viel politisches Leben abverlangt wird. | |
"Oiso, dann sog i erst amoi ,Prost'. | |
-- | |
Jaja. | |
-- | |
Jetzt kimmt oiso unsana Babst in an deitschen Bundesdog. Dös weard a Gaudi. | |
Dös hod mi scho glei gwundert, dass er net zu uns ins Maximilianäum kimmt. | |
Naa, auffi auf Berlin muaß a. Da wo's lauder Preißn san und Prodesdanten | |
und Proledarier und Diplomaden und schwule Heidn. I moan ollawei, seit er | |
Babst worn is, kennt er seine Leit nimma, da Ratzinga. | |
Naa, des muast du bolidisch seng. Der muas doch do drom repräsentiern. | |
Wos repräsentiern? | |
Najo, dass mia an Babst ham, hoit. Da schaugns die Kopftuchmadl und die | |
Hassprediger und die Imame und des Migrantengschwerl. Da kenna di macha, | |
was woin, an solchanen Babst wie mia hom's net. | |
Und de scheene Schua … | |
Wos? | |
Die Schua. Host du scho amoi gseng, was unsana Babst für schene Schua hod. | |
I ois a Schuasta, i hob da an Blick. Des is, woist, wia bei da Imelda | |
Marcos. Kennt a's no? Die Frau vo dem Dikdador do drent. Die hod an ganzn | |
Balast volla Schuhschränk ghabt. Und so stell i mir des aa im Fattikan vor. | |
Lauda Schuaschränk vom Babst. Unsa Babst is so was wie a heilige Imelda | |
Marcos. | |
Du gell, dua ma fei mei religiöses Empfinden net beleidigen, du Zipfel! | |
I moan ja blos, wegen der Eleganz. Des ist direkt irgendwie … damenhaft. | |
Ja, wenns d ma jetzt net glei gehst mit deine Schua. I hau da eine nei, | |
dass d' Engel im Pedersdom singa hearst. Unsana Babst is net damenhaft, des | |
merkst da! | |
Ja, friss eam net glei. Da Babst muas scho was gleich schaung, wenn er | |
repräsentiern wui. Der ko ja ned im Arbeidsgwand daherkema. | |
Oda ois a Trachtler. | |
Und zweng dem, wegn dem Repräsentiern, müassedn aa olle Plätz im Parlament | |
besetzt wern. Und wenn do die kommunistischen Heidn ned mitmache, hod oana | |
gsogt, dann soit ma hoit die oiden Parlamentarier vo früher eilodn. Und | |
wanns scho gstorben san? | |
Nachhad a. Des merkt ja eh koana. | |
Mei, da werd unsa Parlament aber amoi voll sei. Sonst is ja immer laar, | |
siegt ma jo im Fernsehen. Des is wia Weihnachten in der Kirch. | |
Genau, mia brauchan an Babst, damit übahaupts wieda wer ins Parlament geht. | |
Da derf koana net fehln. | |
Genau. Weil der Babst is unfehlbar. | |
Dann zeign mir dene andan: Mir ham a Demokratie, UND mir ham an Babst. Des | |
soll uns erst amoi oana nachmacha. | |
Und de Schua … | |
Ja, hearst jetzt net glei mit deine Schua auf! | |
Himmiherrgottsakramentkruzifix. | |
So, und wer duat jetzt des religiöse Empfinden beleidign, Hammel gscherter? | |
Des is a Demokratie, weil mir san Babst. Wias in da Buid-Zeidung gschtanden | |
is. Mir ham net bloß an Babst. Mir SAN aa Babst. | |
Wia Lederhosenträger. | |
Wos, Lederhosenträger? | |
I hob Lederhosenträger. Aber i bin aa a Lederhosenträger. | |
Geh, Schmarrn. Des is doch symbolisch. Wenn da Babst do einigeht, dann ned | |
blos als Babst, sondern mir, mir ole san des, die wo do einigenga. | |
A die Preißn? | |
Freili. | |
Und die Protestanten? | |
A bissel scho. | |
Und die kommunistischen Heidn? | |
Naa. De bleim draussd. Des is ja des, worauf's okimmt. Ab heit sin ma koa | |
eifache Demokratie mehr, ab heit san ma a christliche Demokratie. | |
Oiso, i woaß net. Was i moan, is: A Hur ghört ins Hurenhaus, a Babst ghört | |
ind Kirchn, und a Parlamentarier ghört ins Parlament. Und net ois | |
durchanander. | |
Eam schaug o! Mogst vielleicht an Kommunisten macha? Mogst zum Fidel Castro | |
ministrieren? Pass auf, wos d'sagst. | |
Es is doch a so: Wenn da Babst in unsans Parlament kimmt, dann hoast des, | |
dass mir an unsane jüdisch-christlichen Wurzeln denga dean. Wos? Da Babst | |
is a Jud? Des war jo des Neuest. | |
Na, da Babst is freili koa Jud. Den hätten's doch sonst goar nie net | |
einiglassen in an Fattikan. Es is blos weng der Gschicht. | |
Geistesgeschichtlich, sogt ma. | |
Na, mei Liaba, mit dera Gschicht fang ma lieba gor net erst o. | |
I sog jo, ma solltat mehra auf de Schua schaugn. | |
Der hert net auf. Der hert net auf mit seine Schua! | |
So a Babst-Besuch, des is doch wie a kloans Wunda, könnt ma song. Dös sollt | |
ma öftas macha. Damit ma wieda a vois Parlament kriagn. | |
Geh, da Babst ko doch net jede Woch inan Deitschn Bundestag kemma. | |
Nehm ma hoit an Erzbischoff. | |
Oder an Päd, a, Prälat, woit i song. | |
Und für de Protestanten? | |
Derf amoi de Käsmann kema. Mit a por Flascherl Wein. | |
Trink, trink, Brüderle, trink. Lasset die Schulden zu Hause … | |
Und de Proledarier? | |
Mach ma an Volksfest-Dog. Mit am Kasperl Larifari. Oda Hansi Hinterseer. | |
Und die Diplomaden? | |
Kimmt da Dalai Lama? | |
Und die schwulen Kommunisten? | |
Für die gibt's koa christliche Demokratie net. Des werdn's dann scho merka, | |
wenn's ned zum Babst ins Parlament einigeh. | |
Ja, dann sog i hoit no amoi ,Prost'." | |
21 Sep 2011 | |
## AUTOREN | |
Georg Seesslen | |
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