| Return Create A Forum - Home | |
| --------------------------------------------------------- | |
| WebWar | |
| https://webwar.createaforum.com | |
| --------------------------------------------------------- | |
| ***************************************************** | |
| Return to: Τέχνη και &... | |
| ***************************************************** | |
| #Post#: 24338-------------------------------------------------- | |
| Αποφθέγματ^ | |
| 5; για το Βιβάλ | |
| ;ντι και το Μπ | |
| αχ | |
| By: Pirate Date: January 1, 2019, 7:59 am | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Pirate | |
| Πρώτη | |
| καταχώρηση: | |
| Τρίτη, 1 | |
| Ιανουαρίου | |
| 2019, 15:28 | |
| https://www.zougla.gr/blog/article/1661153 | |
| http://www.cittadellinfanzia.it/rubriche/images/Vivaldi-musica-passione.jpg | |
| Αποφθέγματ^ | |
| 5; | |
| για τον | |
| Αντόνιο | |
| Βιβάλντι (1678 � 1741) | |
| �Ο Βιβάλντι | |
| εκτέλεσε | |
| ένα σόλο | |
| κομμάτι | |
| εξαιρετικά | |
| και στο | |
| τέλος | |
| προσθέτοντ^ | |
| 5;ς | |
| έναν | |
| ελεύθερο | |
| αυτοσχεδια` | |
| 3;μό | |
| [μια | |
| καντέντσα] | |
| με εξέπληξε | |
| πλήρως, για | |
| αυτό και | |
| θεωρώ πολύ | |
| απίθανο ότι | |
| κάποιος | |
| έχει ποτέ | |
| παίξει ή | |
| πρόκειται | |
| ποτέ να | |
| παίξει με | |
| τέτοιον | |
| τρόπο�. | |
| -Johann Friedrich Armand von Uffenbach | |
| �Ναι, γνωρίζω | |
| ότι μερικοί | |
| είπαν πως ο | |
| Βιβάλντι | |
| νίκησε τον | |
| Ρίχτερ. Και | |
| συμφωνώ | |
| απολύτως! | |
| Πού είναι το | |
| περίεργο;� | |
| -Max Richter | |
| (Γερμανοβρε	 | |
| 64;ανός | |
| συνθέτης) | |
| �Βρίσκομαι | |
| σε μια | |
| αίθουσα | |
| συναυλιών. | |
| Παίζουν | |
| Βιβάλντι | |
| και με το | |
| πρώτο θέμα | |
| βλέπω το | |
| κάθισμα | |
| πλάι μου | |
| αδειανό... Μια | |
| καταιγίδα | |
| ξέσπασε | |
| κραυγάζοντ^ | |
| 5;ς... | |
| ένα | |
| σφύριγμα | |
| σκίζει την | |
| πολιτεία | |
| στα δυο... | |
| αφήνοντας | |
| να διαφανεί | |
| ο ήχος από | |
| ένα παλιό | |
| τσέμπαλο... | |
| Όλα αυτά | |
| μπερδεύτηκ^ | |
| 5;ν | |
| μέσα μου, | |
| μαζί με ένα | |
| εξαίσιο | |
| θέμα του | |
| Βιβάλντι | |
| που είχα | |
| ακούσει | |
| πριν από | |
| λίγες μέρες | |
| και που | |
| εξακολουθοa | |
| 3;σε | |
| να | |
| επανέρχετα_ | |
| 3; | |
| τυραννικά | |
| στη μνήμη | |
| μου�� | |
| -Μάνος | |
| Χατζιδάκις | |
| Αποφθέγματ^ | |
| 5; | |
| για το | |
| Γιόχαν | |
| Σεμπάστιαν | |
| Μπαχ (1685-1750) | |
| �Η Μουσική | |
| χρωστάει | |
| στον Μπαχ | |
| όσα η | |
| Θρησκεία | |
| στο | |
| Δημιουργό | |
| της!� | |
| -Ρόμπερτ | |
| Σούμαν | |
| �Μελετάτε | |
| Μπαχ. Εκεί θα | |
| βρείτε τα | |
| πάντα!� | |
| -Γιοχάνες | |
| Μπραμς | |
| �Ο Μπαχ είναι | |
| ο Κολοσσός | |
| της Ρόδου, | |
| κάτω από τον | |
| οποίο όλοι | |
| οι μουσικοί | |
| πέρασαν και | |
| οι επόμενοι | |
| θα | |
| συνεχίσουν | |
| να περνάνε. Ο | |
| Μότσαρτ | |
| είναι | |
| όμορφος, ο | |
| Ροσσίνι | |
| μεγαλόπρεπ_ | |
| 9;ς, | |
| όμως ο Μπαχ | |
| είναι | |
| περιεκτικό` | |
| 2;: | |
| έχει πει όλα | |
| όσα έπρεπε | |
| να ειπωθούν. | |
| Εάν χανόταν | |
| όλη η | |
| Μουσική που | |
| έχει γραφεί | |
| έως σήμερα, | |
| έπρεπε να | |
| ξαναγραφεί | |
| με βάση τον | |
| Μπαχ!� | |
| -Σαρλ Γκουνώ | |
| �Δεν είχα την | |
| παραμικρή | |
| ιδέα ότι η | |
| ιστορική | |
| εξέλιξη της | |
| Μουσικής | |
| και η | |
| σημερινή | |
| μοντέρνα | |
| οφείλουν τα | |
| πάντα στον | |
| Μπαχ!� | |
| -Νικολάι | |
| Ρίμσκυ-Κόρσ	 | |
| 45;κοφ | |
| �Το | |
| μεγαλύτερο | |
| θαύμα στη | |
| Μουσική!� | |
| -Ρίχαρντ | |
| Βάγκνερ | |
| �Ο Μπαχ είναι | |
| ένας | |
| καλόκαρδος | |
| θεός, στον | |
| οποίο όλοι | |
| οι μουσικοί | |
| οφείλουν να | |
| προσεύχοντ^ | |
| 5;ι | |
| για να | |
| ξεφύγουν | |
| από τη | |
| μετριότητα!� | |
| -Κλωντ | |
| Ντεμπυσσύ | |
| �Εάν έμπαινε | |
| ποτέ το | |
| ερώτημα για | |
| ένα συνθέτη | |
| που έγραφε | |
| μουσική | |
| χωρίς | |
| ανθρώπινα | |
| ελαττώματα, | |
| η απάντηση | |
| θα ήταν | |
| ομόφωνη: ο | |
| Μπαχ!� | |
| -Άαρον | |
| Κόπλαντ | |
| �Συγκρινόμε	 | |
| 57;ος | |
| με τον Μπαχ, | |
| είμαι κατ' | |
| ουσίαν, | |
| άνεργος!� | |
| -Ένιο | |
| Μορικόνε | |
| �Ο Μπαχ είναι | |
| η αρχή και το | |
| τέλος όλης | |
| της | |
| Μουσικής!� | |
| -Μαξ Ρέγκερ | |
| �Ο Μπαχ είναι | |
| τερματικό | |
| σημείο. Τα | |
| πάντα, απλά, | |
| οδηγούν | |
| προς αυτόν!� | |
| -Άλμπερτ | |
| Σβάιτσερ | |
| �Σε | |
| συναγωνισμa | |
| 2; | |
| με τον Μπαχ, | |
| κάθε | |
| συνθέτης | |
| -ακόμα και ο | |
| πλέον | |
| χαρισματικa | |
| 2;ς-, | |
| έρχεται | |
| δεύτερος | |
| ήδη από την | |
| εκκίνηση!� | |
| -Πάουλ | |
| Χίντεμιτ | |
| ***************************************************** |