| Return Create A Forum - Home | |
| --------------------------------------------------------- | |
| WebWar | |
| https://webwar.createaforum.com | |
| --------------------------------------------------------- | |
| ***************************************************** | |
| Return to: Ιστορία κ&#... | |
| ***************************************************** | |
| #Post#: 24152-------------------------------------------------- | |
| Ράμφο Νο4 | |
| By: Pinochet88 Date: August 31, 2016, 7:41 am | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Ράμφος | |
| καλοκαιρινa | |
| 2;ς | |
| . ΝΑΠΟΛΕΩΝ | |
| ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΣ | |
| Στην εποχή | |
| που οι | |
| τηλεοπτικέ` | |
| 2; | |
| παραγωγές | |
| είναι | |
| περιορισμέ_ | |
| 7;ες | |
| είναι | |
| ευχάριστο | |
| να βλέπεις | |
| προσπάθειε` | |
| 2; | |
| που | |
| καταφέρνου_ | |
| 7; | |
| πολλά με | |
| λίγα. Η | |
| τηλεοπτική | |
| συνέντευξη | |
| του κ. | |
| Στέλιου | |
| Ράμφου ίσως | |
| ήταν η | |
| καλύτερη | |
| σατιρική | |
| παραγωγή | |
| του | |
| καλοκαιριοa | |
| 3;. | |
| Η ποιότητα | |
| της σάτιρας | |
| ήταν | |
| ιδιαίτερα | |
| υψηλή μιας | |
| και οι | |
| συμμετέχον` | |
| 4;ες | |
| έδιναν την | |
| εντύπωση | |
| ότι ήταν | |
| εντελώς | |
| ανύποπτοι | |
| του | |
| γεγονότος. | |
| Για όσους | |
| δεν τον | |
| γνωρίζουν ο | |
| κ. Στέλιος | |
| Ράμφος | |
| είναι ο | |
| ιδεολογικό` | |
| 2; | |
| γκουρού της | |
| αυτοανακηρ` | |
| 5;χθείσας | |
| πεφωτισμέν_ | |
| 1;ς | |
| Ελλάδας. | |
| Αυτή η | |
| Ελλάδα | |
| είναι κατά | |
| δήλωσίν | |
| ευρωπαϊκή, | |
| προοδευτικ^ | |
| 2;, | |
| κοσμοπολίτ_ | |
| 3;κη | |
| και | |
| μεταεθνική. | |
| Το μέγιστο | |
| ηθικό της | |
| προτέρημα | |
| είναι η | |
| διαφοροποί_ | |
| 1;ση | |
| της από την | |
| πλέμπα, ή τα | |
| �ευρέα λαϊκά | |
| στρώματα� | |
| για να | |
| χρησιμοποι^ | |
| 2;σουμε | |
| τον όρο του κ. | |
| Ράμφου. Τα | |
| οποία | |
| ενίοτε | |
| έχουν το | |
| θράσος να | |
| απορρίπτου_ | |
| 7; | |
| τις | |
| επιλογές | |
| της | |
| πεφωτισμέν_ | |
| 1;ς | |
| �ελίτ�. | |
| Το | |
| πλεονέκτημ^ | |
| 5; | |
| του κ. Ράμφου | |
| είναι η | |
| ικανότητα | |
| του να δίνει | |
| απλουστευτ_ | |
| 3;κές | |
| απαντήσεις | |
| υπό την | |
| μορφή | |
| περισπούδα` | |
| 3;της | |
| φιλοσοφική` | |
| 2; | |
| σκέψεως. Το | |
| τετριμμένο | |
| της ουσίας | |
| επικαλύπτε` | |
| 4;αι | |
| από το | |
| περίτεχνο | |
| της | |
| διατύπωσης. | |
| Ο | |
| αναγνώστης | |
| ή | |
| τηλεθεατής | |
| του κ Ράμφου, | |
| από την μια | |
| είναι | |
| καταναλωτή` | |
| 2; | |
| διανοητικά | |
| εύκολου | |
| υλικού, από | |
| την άλλη | |
| έχει την | |
| εντύπωση | |
| ότι η | |
| κατανάλωση | |
| αυτού του | |
| υλικού τον | |
| κατατάσσει | |
| στην | |
| σκεπτόμενη | |
| μερίδα της | |
| ελληνικής | |
| κοινωνίας. | |
| �Απ� έξω | |
| εμφάνιση, | |
| από μέσα | |
| άνεση.� Εν | |
| συντομία, ο κ. | |
| Ράμφος δεν | |
| είναι παρά ο | |
| Πάουλο | |
| Κοέλιο της | |
| Πεντέλης. | |
| �Ποιο είναι | |
| το πρόβλημα | |
| σήμερα� | |
| αναρωτήθηκ^ | |
| 9; | |
| ο κ. Ράμφος. | |
| �Δεν έχουμε | |
| κράτος� | |
| απάντησε, | |
| γιατί | |
| �συναισθημα	 | |
| 64;ικά | |
| η | |
| οικογένεια | |
| είναι | |
| ισχυρότερη.� | |
| Η διατύπωση | |
| εδώ έχει την | |
| σημασία της. | |
| Αντί για μια | |
| διατύπωση | |
| του τύπου, | |
| για | |
| παράδειγμα, | |
| ασθενές, | |
| διογκωμένο, | |
| διεφθαρμέν_ | |
| 9;, | |
| πελατειακό | |
| κράτος, ο κ. | |
| Ράμφος | |
| θέτει το | |
| ζήτημα μιας | |
| δυαδικής | |
| επιλογής | |
| μεταξύ μιας | |
| οντότητας | |
| που μπορεί | |
| να ορισθεί | |
| ως κράτος | |
| μόνο όταν | |
| συγκεντρών^ | |
| 9;ι | |
| έναν ικανό | |
| αριθμό | |
| χαρακτηρισ` | |
| 4;ικών | |
| που | |
| ικανοποιού_ | |
| 7; | |
| τον κ. Ράμφο, | |
| ή, κάποιο | |
| μόρφωμα που | |
| έχει | |
| δημιουργηθ^ | |
| 9;ί | |
| στην θέση | |
| του κράτους, | |
| λόγω της | |
| υπερανάπτυ_ | |
| 8;ης | |
| άλλων | |
| θεσμών, και | |
| συγκεκριμέ_ | |
| 7;α | |
| της | |
| οικογένεια` | |
| 2;. | |
| Αυτή η | |
| δυαδική | |
| επιλογή | |
| είναι | |
| ιδιαίτερα | |
| βολική για | |
| τον κ. Ράμφο | |
| γιατί έτσι | |
| αποφεύγει | |
| μια πιο | |
| ενδελεχή | |
| και | |
| απαιτητική | |
| συγκριτική | |
| ανάλυση της | |
| θεωρίας του, | |
| οικογένεια | |
| εναντίον | |
| κράτους, που | |
| θα τον | |
| ανάγκαζε να | |
| εξετάσει | |
| τις | |
| ιστορικές | |
| και | |
| κοινωνικές | |
| καταβολές | |
| του | |
| μοντέρνου | |
| δυτικού | |
| κράτους σε | |
| ένα πλαίσιο | |
| που θα ήταν | |
| εμπειρικά | |
| πιο | |
| �μετρήσιμο� | |
| και | |
| προσβάσιμο. | |
| Αποφεύγει | |
| αυτό που | |
| λέγεται | |
| στην | |
| φιλοσοφία η | |
| αρχή της | |
| διαψευσιμό` | |
| 4;ητας, | |
| σύμφωνα με | |
| την οποία το | |
| αληθές μιας | |
| θεωρίας | |
| εξαρτάται | |
| και από την | |
| δυνατότητα | |
| να είναι | |
| διαψεύσιμη, | |
| δηλαδή να | |
| μπορεί να | |
| αποδειχτεί | |
| σωστή ή | |
| λανθασμένη. | |
| Η ειρωνεία | |
| της | |
| συγκεκριμέ_ | |
| 7;ης | |
| υπόθεσης | |
| είναι ότι τα | |
| θετικά | |
| χαρακτηρισ` | |
| 4;ικά | |
| του | |
| μοντέρνου | |
| δυτικού | |
| κράτους | |
| αναπτύχθηκ^ | |
| 5;ν | |
| λόγω του | |
| γεγονότος | |
| ότι | |
| αναπτύχθηκ^ | |
| 9; | |
| σε ένα | |
| ανταγωνιστ_ | |
| 3;κό | |
| περιβάλλον, | |
| όπου άλλοι | |
| θεσμοί ήταν | |
| εξίσου | |
| σημαντικοί, | |
| όπως η | |
| οικογένεια | |
| ή η εκκλησία, | |
| και έτσι | |
| απέκτησε | |
| ιδιαιτερότ_ | |
| 1;τες, | |
| όπως η | |
| διάκριση | |
| των | |
| εξουσιών, ο | |
| κοινοβουλε` | |
| 5;τισμός, | |
| η ελευθερία | |
| του λόγου, το | |
| δικαίωμα | |
| στην | |
| ατομική | |
| ιδιοκτησία, | |
| που το | |
| έδωσαν την | |
| δυνατότητα | |
| να | |
| ξεπεράσει | |
| ηθικά και | |
| υλικά τον | |
| ανατολίτικ_ | |
| 9; | |
| δεσποτισμό. | |
| Στην Ελλάδα | |
| που �είμαστε | |
| όλοι Πασόκ, | |
| και μόνο | |
| Πασόκ�, και | |
| που η | |
| επίσημη | |
| πλέον | |
| θρησκεία | |
| είναι ο | |
| κρατισμός, ο | |
| κ. Ράμφος | |
| έρχεται να | |
| απενεχοποι^ | |
| 2;σει | |
| την | |
| συνείδηση | |
| μας από το | |
| γεγονός ότι | |
| ο κρατισμός | |
| απέτυχε και | |
| στην Ελλάδα. | |
| Απλά μας | |
| λέει ότι δεν | |
| προχώρησε | |
| αρκετά, δεν | |
| επεκτάθηκε | |
| όσο θα | |
| έπρεπε, η | |
| περαιτέρω | |
| κρατικοποί_ | |
| 1;ση | |
| της | |
| καθημερινό` | |
| 4;ητας | |
| και των | |
| λειτουργιώ_ | |
| 7; | |
| της | |
| οικογένεια` | |
| 2; | |
| είναι | |
| αναγκαία | |
| προκειμένο` | |
| 5; | |
| τελικά να | |
| επιτύχει. | |
| Δηλαδή, αν | |
| θεωρητικολ_ | |
| 9;γήσεις | |
| αρκετά, το | |
| σύμπαν | |
| συνωμοτεί | |
| στο να | |
| διατηρήσει` | |
| 2; | |
| τις | |
| αυταπάτες | |
| σου. | |
| Εστία, 29.8.2016 | |
| http://www.blemilo.com/2016/08/blog-post_30.html | |
| [hr] | |
| Σχόλιο Augusto Pinochet | |
| Έβαλα να | |
| ακούσω το | |
| Ράμφο No4 | |
| Στέλιος | |
| Ράμφος: | |
| συνεδρία 4η, | |
| με τον Άρη | |
| Πορτοσάλτε | |
| (ΣΚΑΪ, 12/7/16) | |
| http://bc.vc/lPJ8dxK | |
| και | |
| όντως λίγο | |
| έλειψε να με | |
| πάρει ο | |
| ύπνος. | |
| Ο Ράμφος | |
| είναι ένας | |
| κακός | |
| διανοητής ο | |
| οποίος | |
| ποντάρει | |
| πάνω σε | |
| ιδέες κλισέ | |
| της | |
| παγκόσμιας | |
| mediaκής | |
| (δημοκρατικ	 | |
| 42;ς) | |
| σκέψης, αλλά | |
| δεν μπορεί | |
| να κρύψει | |
| ότι απλά | |
| αναμηρυκάζ^ | |
| 9;ι | |
| την | |
| οικοφοβική | |
| προπαγάνδα | |
| των | |
| ευρωκρατικ_ | |
| 3;στών. | |
| Άργησα να το | |
| κλείσω μετά | |
| το πέρας της | |
| συνέντευξη` | |
| 2; | |
| και το youtube | |
| πέρασε στο | |
| επόμενο | |
| βίντεο το | |
| οποίο ήταν | |
| μια άλλη | |
| συνέντευξη | |
| του Ράμφου | |
| σε άλλο | |
| κανάλι. | |
| https://www.youtube.com/watch?v=4zRtY8yIlvE | |
| Εκεί βρήκα | |
| κάτι ίσως | |
| ενδιαφέρον, | |
| παραθέτω | |
| των διάλογο | |
| Ράμφος: | |
| Υπάρχει στη | |
| συμπεριφορ^ | |
| 0; | |
| των Ελλήνων | |
| μια | |
| παράξενη | |
| ανωριμότητ^ | |
| 5; | |
| συνδεδεμέν_ | |
| 1; | |
| με άφθονο | |
| συναισθημα` | |
| 4;ισμό | |
| [...] | |
| Δημοσιογρά` | |
| 6;ος: | |
| Γιατί; | |
| Θεωρώ ότι το | |
| πολύ | |
| κρίσιμο | |
| αφετηριακό | |
| σημείο [...] | |
| μπορούμε να | |
| το | |
| εντοπίσουμ^ | |
| 9; | |
| [...] στον 6ο | |
| αιώνα. | |
| Δημοσιογρά` | |
| 6;ος: | |
| Πριν ή μετά; | |
| Ράμφος: Στον | |
| Ιουστινιανa | |
| 2; | |
| Δημοσιογρά` | |
| 6;ος: | |
| Μετά | |
| Χριστών | |
| και εξηγεί | |
| εν συνεχεία | |
| ο Ράμφος ότι | |
| επί | |
| Ιουστινιαν_ | |
| 9;ύ | |
| έκλεισαν | |
| όλες οι | |
| φιλοσοφικέ` | |
| 2; | |
| σχολές. | |
| Στιγμιαία | |
| μπορεί | |
| κανείς να | |
| νομίσει ότι | |
| τον | |
| δουλεύουν | |
| ρωτώντας | |
| τον "λίγο | |
| πριν τον 6 | |
| αιώνα μ.Χ ή | |
| λίγο μετά;" | |
| αλλά έχει | |
| κάποιο | |
| δίκιο | |
| καθότι η | |
| Ελλάδα | |
| έμεινε | |
| Έθνος | |
| καθυστερημ^ | |
| 1;νο | |
| ακριβώς | |
| επειδή | |
| ασπάστηκε | |
| την Ανατολή. | |
| Το γεγονός | |
| ότι η Δύση | |
| είχε | |
| γεννηθεί | |
| στην αρχαία | |
| Αθήνα και | |
| έπειτα το | |
| αρχαίο | |
| αθηναϊκό | |
| πνεύμα | |
| μεταλαμπαδ^ | |
| 9;ύτηκε | |
| στη Δύση από | |
| μεταφράσει` | |
| 2;, | |
| συνιστά | |
| πολύ | |
| τραγική | |
| εξέλιξη για | |
| το Έθνος μας, | |
| γιατί η | |
| ιστορία θα | |
| μπορούσε να | |
| ήταν πολύ | |
| διαφορετικ^ | |
| 2; | |
| "εάν δεν | |
| είχαμε | |
| γκρεμίσει | |
| αυτούς τους | |
| ναούς" σε | |
| επίπεδο | |
| πολιτισμικ_ | |
| 9;ύ | |
| συμβολισμοa | |
| 3;. | |
| Υπό αυτό το | |
| πρίσμα (μια | |
| θεωρία | |
| παραθέτω | |
| τώρα) το | |
| μυαλό του | |
| Ράμφου | |
| αναλύει το | |
| ζήτημα το | |
| οποίο | |
| εξετάζεται | |
| στο | |
| παραπάνω | |
| άρθρο. Στην | |
| αρχαία | |
| Αθήνα, | |
| σύμφωνα με | |
| τον | |
| φιλελεύθερ_ | |
| 9; | |
| ιστορικό | |
| Μάρτιν Βαν | |
| Κρέβελντ | |
| γεννήθηκε | |
| το απρόσωπο | |
| Κράτος, το | |
| οποίο | |
| υπήρξε το | |
| πρώτο | |
| στάδιο για | |
| το Κράτος | |
| Δικαίου της | |
| Δύσης. Ο Βαν | |
| Κρέβελντ | |
| αναγνωρίζε_ | |
| 3; | |
| και ότι αυτά | |
| τα δύο | |
| συνδέονται | |
| και ότι | |
| αποτελεί | |
| αξιοσημείω` | |
| 4;ο | |
| γεγονός | |
| πόσο | |
| ιστορικά | |
| διαχωρισμέ_ | |
| 7;α | |
| είναι αυτά | |
| τα δυο | |
| γεγονότα. | |
| Πόσο μακριά | |
| ιστορικά | |
| φαίνεται ο | |
| Τζον Λοκ από | |
| τον | |
| Αριστοτέλη. | |
| Γράφει ο | |
| Αριστοτέλη` | |
| 2; | |
| (και το | |
| παραθέτω | |
| στα αγγλικά | |
| γιατί έτσι | |
| το βρίσκω | |
| πλέον): "It is more proper that law | |
| should govern than any one of the citizens: upon the same | |
| principle, if it is advantageous to place the supreme power in | |
| some particular persons, they should be appointed to be only | |
| guardians, and the servants of the laws." και | |
| γράφει ο Λοκ | |
| "The end of law is not to abolish or restrain, but to preserve | |
| and enlarge freedom. For in all the states of created beings | |
| capable of law, where there is no law, there is no freedom." | |
| Επομένως | |
| και οι δυο το | |
| ίδιο πράγμα | |
| έλεγαν. | |
| Προσπαθούσ^ | |
| 5;ν | |
| να | |
| περιορίσου_ | |
| 7; | |
| τη δύναμη | |
| της | |
| εξουσίας | |
| υποτάσσοντ^ | |
| 0;ς | |
| τη στον νόμο. | |
| Εκεί που | |
| μάλλον | |
| αποτυγχάνε_ | |
| 3; | |
| να | |
| απαντήσει ο | |
| Ράμφος | |
| είναι στο | |
| γιατί | |
| πρέπει να | |
| υποταχθεί η | |
| εξουσία | |
| στον νόμο | |
| και | |
| καταλήγει | |
| να ιοθετεί | |
| άκριτα ό,τι | |
| του | |
| φαίνεται | |
| δυτικό - | |
| αναφερόμεν_ | |
| 9;ς | |
| μάλιστα | |
| συνεχώς σε | |
| κάποιες | |
| "σύγχρονες" | |
| "δημοκρατικ	 | |
| 41;ς" | |
| δομές τις | |
| οποίες | |
| παρουσιάζε_ | |
| 3; | |
| ως πανάκεια - | |
| χωρίς να | |
| μπορεί | |
| πραγματικά | |
| να | |
| κατανοήσει | |
| τη | |
| χρησιμότητ^ | |
| 0; | |
| του. Ο λόγος | |
| που πρέπει | |
| να | |
| περιοριστε^ | |
| 3; | |
| η εξουσία | |
| (δια του | |
| νόμου | |
| αρχικώς) | |
| είναι ότι η | |
| εξουσία | |
| αποτελεί το | |
| μέσο της | |
| ικανοποίησ_ | |
| 1;ς | |
| των | |
| επιθυμιών | |
| των | |
| κρατούντων | |
| δια της | |
| αναδιανομή` | |
| 2; | |
| και η | |
| αναδιανομή | |
| λειτουργεί | |
| παρασιτικά | |
| ως προς την | |
| ισχύ της | |
| κοινωνίας, | |
| την | |
| ελευθερία | |
| και | |
| ευημερία | |
| των | |
| παραγωγών | |
| του πλούτου | |
| και εν τέλει | |
| υπονομεύει | |
| τα ίδια τα | |
| θεμέλια της | |
| κοινωνίας. | |
| Η | |
| υπόνομευση | |
| του θεσμού | |
| της | |
| οικογένεια` | |
| 2; | |
| ουδέποτε | |
| αποτελούσε | |
| χαρακτηρισ` | |
| 4;ικό | |
| της Δύσης. | |
| Ίσα ίσα, η | |
| ιδιέταιρη | |
| πολιτισμικ^ | |
| 2; | |
| ταυτότητα | |
| της Δύσης | |
| συνδυάζει | |
| αρμονικά | |
| τους | |
| ισχυρούς | |
| οικογενεια_ | |
| 4;ούς | |
| δεσμούς με | |
| το ελεύθερο | |
| εμπόριο, | |
| περισσότερ_ | |
| 9; | |
| από κάθε | |
| άλλη | |
| κοινωνία | |
| στον κόσμο. Η | |
| οικογένεια | |
| στην Ελλάδα, | |
| όπως | |
| συμβαίνει | |
| με όλη την | |
| Ανατολή, | |
| είναι πιο | |
| αδύναμη από | |
| τη Δύση και | |
| αυτό μπορεί | |
| εύκολα να | |
| διαπιστωθε^ | |
| 3; | |
| πιστεύω, αν | |
| χρειάζεται. | |
| Όσο πιο | |
| δύσκολο | |
| είναι το | |
| διαζύγιο | |
| νομικά τόσο | |
| πιο | |
| αδύναμος | |
| είναι ο | |
| δεσμός | |
| γιατί | |
| κανείς δεν | |
| χρειάζεται | |
| ή δεν μπορεί | |
| να κάνει | |
| προσπάθεια | |
| να τον | |
| δυναμώσει. | |
| Το πρόβλημα | |
| με το | |
| ελλαδικό | |
| Κράτος (αν | |
| θεωρηθεί | |
| πως το | |
| Κράτος αυτό | |
| καθεαυτό | |
| δεν είναι | |
| πρόβλημα) | |
| είναι ότι | |
| είναι | |
| περισσότερ_ | |
| 9; | |
| αναδιανεμη` | |
| 4;ικό | |
| εν | |
| συγκρίσει | |
| με τα δυτικά | |
| και | |
| αποτελεί | |
| γόνιμο | |
| έδαφος για | |
| τον | |
| παρασιτικό | |
| νεποτισμό | |
| κάθε είδους. | |
| Έτσι μπορεί | |
| να | |
| εξηγείται | |
| το σκεπτικό | |
| του Ράμφου | |
| στο ότι �Δεν | |
| έχουμε | |
| κράτος� | |
| διότι | |
| �συναισθημα	 | |
| 64;ικά | |
| η | |
| οικογένεια | |
| είναι | |
| ισχυρότερη�. | |
| Ο Ράμφος δεν | |
| μου | |
| φαίνεται | |
| εξαιρετικά | |
| ευφυής (στο 29:38 | |
| του | |
| παραπάνω | |
| βίντεο μας | |
| δίνει άλλο | |
| ένα δείγμα | |
| απερίσκεπτ_ | |
| 1;ς | |
| απλοποίηση` | |
| 2;) | |
| και όντως | |
| είναι ο | |
| Κοέλιο της | |
| Πεντέλης | |
| καθότι, | |
| δυστυχώς, | |
| ανταποκρίν^ | |
| 9;ται | |
| καλά στο | |
| πνευματικό | |
| επίπεδο των | |
| εν Αθήναις | |
| ευκατάστατ` | |
| 9;ν. | |
| Σε κάθε | |
| περίπτωση | |
| όμως δεν | |
| είναι | |
| Γιανναράς. Ο | |
| Γιανναράς | |
| είναι πολύ | |
| πιο | |
| επικίνδυνο` | |
| 2; | |
| και | |
| εξυπνότερο` | |
| 2;. | |
| Τέλος, θα | |
| μπορούσε | |
| κάποιος να | |
| απαντήσει | |
| σκωπτικά | |
| στις | |
| αιτιάσεις | |
| του Ράμφου | |
| περί του | |
| κακού | |
| "λαϊκισμού" ο | |
| οποίος | |
| "δημιουργεί | |
| εχθρούς": | |
| Κύριε Ράμφο, | |
| ποιος | |
| πιστεύετε | |
| ότι | |
| ποντάρει | |
| περισσότερ_ | |
| 9; | |
| στο μίσος | |
| και | |
| <i>δημιουργεί | |
| εχθρούς</i>, | |
| εκείνος ο | |
| οποίος μέσω | |
| της | |
| πολιτικής | |
| επιδιώκει | |
| να | |
| περισώσει | |
| για τον | |
| εαυτό του | |
| τον πλούτο | |
| που έχει | |
| παράξει, ή | |
| εκείνος ο | |
| οποίος μέσω | |
| της | |
| πολιτικής | |
| επιδιώκει | |
| να πάρει τον | |
| πλούτο που | |
| έχουν | |
| παράξει | |
| άλλοι; | |
| #Post#: 24156-------------------------------------------------- | |
| Re: Ράμφο Νο4 | |
| By: Follow Back Team Date: August 31, 2016, 3:10 pm | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Δε συμφωνώ. | |
| Παρακολουθa | |
| 4; | |
| το Σ.Ράμφο | |
| χρόνια, | |
| κακώς | |
| υποτιμάς | |
| την | |
| διανόηση | |
| του. Σου | |
| προτείνω να | |
| παρακολουθ^ | |
| 2;σεις | |
| και άλλα | |
| βίντεο, πιο | |
| αντιπροσωπ^ | |
| 9;υτικά. | |
| ***************************************************** |