| Return Create A Forum - Home | |
| --------------------------------------------------------- | |
| WebWar | |
| https://webwar.createaforum.com | |
| --------------------------------------------------------- | |
| ***************************************************** | |
| Return to: Ιστορία κ&#... | |
| ***************************************************** | |
| #Post#: 24025-------------------------------------------------- | |
| Ο Καπιταλισ&# | |
| 956;ός Είναι Το 	 | |
| 24;έλλον | |
| By: Pinochet88 Date: July 28, 2016, 7:37 am | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Ο | |
| Καπιταλισμa | |
| 2;ς | |
| Είναι Το | |
| Μέλλον | |
| By: Nacht und Nebel No comments | |
| Ο | |
| καθεστωτικa | |
| 2;ς | |
| πόλεμος | |
| εναντίον | |
| της | |
| ταυτοτικής | |
| ιδιοπροσωπ^ | |
| 3;ας | |
| ενός λαού | |
| δυστυχώς | |
| αποτελεί | |
| ιστορικά | |
| άμεση | |
| φυσική | |
| συνέπεια | |
| της | |
| παραγωγής | |
| του πλούτου | |
| δια του | |
| ελεύθερου | |
| εμπορίου. | |
| Έτσι | |
| κατέρρευσε | |
| ο Αθηναϊκός | |
| Πολιτισμός, | |
| έτσι | |
| κατέρρευσε | |
| και η | |
| Μεσοποταμί^ | |
| 5;, | |
| έτσι | |
| παρακμάζει | |
| και σήμερα η | |
| Δύση. | |
| Επιγραμματ_ | |
| 3;κά: | |
| 1. Το ελεύθερο | |
| εμπόριο | |
| παράγει | |
| πλούτο. Όπου | |
| υπάρχει | |
| ελεύθερο | |
| εμπόριο, | |
| υπάρχει | |
| υλική | |
| πρόοδος, η | |
| οποία | |
| απελευθερώ_ | |
| 7;ει | |
| τον άνθρωπο | |
| από την | |
| έγνοια της | |
| επιβίωσης | |
| και του | |
| επιτρέπει | |
| να παράξει | |
| πολιτισμό. | |
| 2. Οι χώροι | |
| όπου το | |
| ελεύθερο | |
| εμπόριο | |
| λαμβάνει | |
| χώρα | |
| εξελίσσοντ^ | |
| 5;ι | |
| σε πόλεις. Η | |
| πλωτή | |
| μεταφορά | |
| των αγαθών | |
| ανέκαθεν | |
| ήταν πιο | |
| οικονομική | |
| από τη | |
| χερσαία | |
| μεταφορά | |
| των αγαθών. | |
| Για αυτό όλα | |
| τα εμπορικά | |
| σταυροδρόμ_ | |
| 3;α | |
| βρίσκονται | |
| κοντά σε | |
| θάλασσα και | |
| ποταμούς. | |
| 3. Το ελεύθερο | |
| εμπόριο, ο | |
| Καπιταλισμa | |
| 2;ς, | |
| επιτρέπει | |
| την | |
| παραγωγή | |
| επιπλέον | |
| πλούτου από | |
| αυτόν ο | |
| οποίος | |
| καλύπτει | |
| τις ανάγκες | |
| της | |
| επιβίωσης. | |
| Έτσι | |
| δίνεται η | |
| δυνατότητα | |
| να | |
| επιβιώσει | |
| κάποιος με | |
| τα πολιτικά | |
| μέσα. Αν κάθε | |
| άτομο | |
| παράγει | |
| τόσο όσο | |
| χρειάζεται | |
| για να | |
| επιβιώσει | |
| π.χ. σε | |
| πρωτόγονες | |
| τροφοσυλλε_ | |
| 4;τικές | |
| κοινωνίες, | |
| δεν μπορεί | |
| να υπάρξει | |
| εκμετάλλευ` | |
| 3;η | |
| ανθρώπου | |
| από άνθρωπο, | |
| διότι εάν ο | |
| εκμεταλλευa | |
| 2;μενος | |
| δώσει έστω | |
| και λίγο | |
| πλούτο στον | |
| εκμεταλλευ` | |
| 4;ή, | |
| ο | |
| εκμεταλλευa | |
| 2;μενος | |
| θα πεθάνει. | |
| Μόνο στο | |
| σημείο όπου | |
| αυξάνει η | |
| παραγωγή, | |
| καθίσταται | |
| εφικτή η | |
| επιβίωση με | |
| τα πολιτικά | |
| μέσα, δηλαδή | |
| η | |
| εκμετάλλευ` | |
| 3;η-αναδιανομ& | |
| #942;-φορολογία-	 | |
| 54;λοπή. | |
| 4. Σε κάθε | |
| κοινωνία η | |
| οποία | |
| ωφελήθηκε | |
| από το | |
| ελεύθερο | |
| εμπόριο, | |
| δημιουργήθ_ | |
| 1;κε | |
| μια τάξη | |
| ανθρώπων οι | |
| οποίοι | |
| επιδίωξαν | |
| να | |
| εκμεταλλευ` | |
| 4;ούν | |
| τους | |
| συνανθρώπο` | |
| 5;ς | |
| τους και να | |
| ζήσουν με | |
| πλούτο που | |
| δεν είχαν | |
| παράξει οι | |
| ίδιοι. Το | |
| πρωταρχικό | |
| και | |
| απολύτως | |
| απαραίτητο | |
| μέσο για | |
| αυτόν τον | |
| σκοπό είναι | |
| η επιθετική | |
| βια. Μόλις | |
| κάποιο | |
| λογικό ον | |
| εκκινήσει | |
| την | |
| επιθετική | |
| βια προς | |
| όφελός του, | |
| εκκινεί η | |
| εκμετάλλευ` | |
| 3;η. | |
| 5. Αυτή η τάξη, | |
| οι | |
| καταναλωτέ` | |
| 2; | |
| φόρων, | |
| διασφάλισα_ | |
| 7; | |
| την | |
| ομαλότητα | |
| της | |
| εκμετάλλευ` | |
| 3;ης | |
| που | |
| ασκούσαν | |
| στους | |
| παραγωγούς | |
| των φόρων, | |
| θεσπίζοντα` | |
| 2; | |
| το Κράτος. Το | |
| Κράτος | |
| αποτελεί | |
| μια | |
| οργάνωση | |
| της οποίας | |
| σκοπός | |
| είναι να | |
| μεριμνά για | |
| τη συνέχιση | |
| της | |
| υποτέλειας | |
| των | |
| παραγωγών | |
| των φόρων | |
| στους | |
| καταναλωτέ` | |
| 2; | |
| των φόρων. | |
| Όλες οι | |
| πορευόμενε` | |
| 2; | |
| από το | |
| Κράτος | |
| λειτουργίε` | |
| 2; | |
| όπως τα | |
| μονοπώλιά | |
| του, οι | |
| έμμισθοι | |
| κληρικοί, | |
| θεωρητικοί | |
| και | |
| διανοούμεν_ | |
| 9;ι, | |
| τα μέσα | |
| μαζικής | |
| προπαγάνδα` | |
| 2; | |
| και - πάνω από | |
| όλα - το | |
| μονοπώλιο | |
| της βιας και | |
| της | |
| δικαιοσύνη` | |
| 2;, | |
| αποτελούν | |
| εργαλεία | |
| της | |
| άρχουσας | |
| τάξης προς | |
| την ομαλή | |
| διασφάλιση | |
| της | |
| εκμετάλλευ` | |
| 3;ης | |
| της | |
| εκμεταλλευa | |
| 2;μενης | |
| τάξης (των | |
| παραγωγών | |
| των φόρων). | |
| 6. Από τα | |
| παραπάνω | |
| συνάγουμε | |
| πως το | |
| συμφέρον | |
| των | |
| καταναλωτώ_ | |
| 7; | |
| των φόρων | |
| είναι η | |
| πειθήνια | |
| υποτέλεια | |
| των | |
| παραγωγών | |
| των φόρων | |
| στο Κράτος. | |
| Όσο δε | |
| δουλικότερ_ | |
| 1; | |
| είναι η | |
| στάση των | |
| παραγωγών, | |
| τόσο | |
| καλύτερα | |
| για τους | |
| καταναλωτέ` | |
| 2; | |
| των φόρων. | |
| Υπό αυτό το | |
| πρίσμα το | |
| Κράτος και η | |
| άρχουσα | |
| τάξη έχουν | |
| συμφέρον οι | |
| παραγωγοί | |
| των φόρων να | |
| είναι | |
| χαμηλής | |
| ευφυίας και | |
| μορφώσεως, | |
| να μην | |
| μπορούν να | |
| αντισταθού_ | |
| 7; | |
| στην | |
| παρεμβατικa | |
| 2;τητα | |
| του Κράτους | |
| και να | |
| εξωθούνται | |
| εύκολα στην | |
| εξαθλίωση | |
| για χάρη των | |
| εξουσιαστώ_ | |
| 7; | |
| τους. Το | |
| Κράτος για | |
| αυτόν τον | |
| σκοπό έχει | |
| επιστρατεύ` | |
| 3;ει | |
| την | |
| προπαγάνδα | |
| εναντίον | |
| κάθε ιδέας | |
| που δεν | |
| χωράει σε | |
| αυτά τα | |
| δουλικά | |
| πρότυπα ή | |
| επιτρέπει | |
| στους | |
| εκμεταλλευa | |
| 2;μενους | |
| να | |
| αποτινάξου_ | |
| 7; | |
| τον ζυγό του | |
| Κράτους και | |
| να ζήσουν | |
| αρμονικά | |
| χωρίς το | |
| Κράτος. Η | |
| Οικογένεια, | |
| ο | |
| Χριστιανισ_ | |
| 6;ός, | |
| η μέση | |
| ευφυία του | |
| Λευκού | |
| ανθρώπου, η | |
| ιδιωτική | |
| εκπαίδευση, | |
| οι υγιείς | |
| σεξουαλικέ` | |
| 2; | |
| σχέσεις, ως | |
| προς αυτό το | |
| κριτήριο, | |
| δεν είναι | |
| τόσο | |
| συμφέρουσε` | |
| 2; | |
| όσο η | |
| έλλειψη της | |
| οικογένεια` | |
| 2;, | |
| ο | |
| νιχιλιστικa | |
| 2;ς | |
| αθεϊσμός ή | |
| μια | |
| θρησκεία | |
| όπως ο | |
| μουσουλμαν_ | |
| 3;σμός | |
| η οποία δεν | |
| έχει | |
| μεταφυσική | |
| και | |
| συνδυάζετα_ | |
| 3; | |
| με κάθε | |
| είδους | |
| τυραννία, η | |
| μέση ευφυία | |
| των νέγρων | |
| και των | |
| μιγάδων, η | |
| κρατική | |
| εκπαίδευση | |
| και η | |
| σεξουαλική | |
| ανωμαλία. Ο | |
| λόγος είναι | |
| προφανής. | |
| Ένας | |
| πληθυσμός | |
| παραγωγών | |
| φόρων | |
| αποτελούμε_ | |
| 7;ος | |
| από άτομα εκ | |
| της πρώτης | |
| κατηγορίας | |
| είναι πολύ | |
| πιο δύσκολο | |
| να | |
| υποταχθεί | |
| στο Κράτος | |
| σε σχέση με | |
| έναν | |
| πληθυσμό | |
| της | |
| δεύτερης | |
| κατηγορίας. | |
| 7. Η κύρια | |
| αιτία για | |
| αυτό το | |
| αυτοκαταστ` | |
| 1;οφικό | |
| κοινωνικό | |
| αποτέλεσμα | |
| ήταν η | |
| αναδιανομή. | |
| Από την | |
| αναδιανομή | |
| ξεκίνησαν | |
| όλα. Μόλις | |
| εκκινήθηκε | |
| η επιθετική | |
| βια και | |
| κατέστησε | |
| τον εαυτόν | |
| την νόμιμο, | |
| άνοιξε η | |
| κερκόπορτα | |
| του | |
| κοινωνικού | |
| κανιβαλισμ_ | |
| 9;ύ | |
| η οποία | |
| οδήγησε στη | |
| συστημική | |
| προπαγάνδα | |
| εναντίον | |
| της ίδιας | |
| της | |
| κοινωνίας. Η | |
| στροφή ενός | |
| παρασίτου | |
| εναντίον | |
| ενός | |
| παραγωγού | |
| είναι στην | |
| ουσία η | |
| στροφή του | |
| Κράτους, των | |
| καταναλωτώ_ | |
| 7; | |
| φόρων, | |
| εναντίον | |
| του | |
| φορολογούμ^ | |
| 9;νου, | |
| των | |
| παραγωγών | |
| φόρων, οι | |
| οποίοι στον | |
| Δυτικό | |
| Κόσμο είναι | |
| ως επί το | |
| πλείστον οι | |
| Λευκοί | |
| Χριστιανοί | |
| Άντρες. Οι | |
| Λευκοί | |
| Χριστιανοί | |
| Άντρες | |
| είναι τα | |
| παραγωγικό` | |
| 4;ερα | |
| μέλη της | |
| κοινωνίας, | |
| για αυτό και | |
| η | |
| προπαγάνδα | |
| του Κράτους | |
| στρέφεται | |
| πρώτα και | |
| κύρια | |
| εναντίον | |
| αυτών, | |
| εναντίον | |
| της | |
| ψυχοπνευμα` | |
| 4;ικής | |
| τους | |
| υπόστασης. | |
| 8. Μοναδική | |
| λύση, είτε | |
| αυτήν την | |
| επιβάλει | |
| ένας | |
| δικτάτορας, | |
| είτε την | |
| αναγνωρίσε_ | |
| 3; | |
| η | |
| συντριπτικ^ | |
| 2; | |
| πλειοψηφία | |
| των | |
| παραγωγών | |
| φόρων (αφού | |
| φυσικά έχει | |
| απορρίψει | |
| τη | |
| συστημική | |
| πλύση | |
| εγκεφάλου | |
| που | |
| υφίσταται), | |
| είναι το | |
| ξερίζωμα | |
| του κακού: η | |
| άνευ όρων | |
| και | |
| ενδοιασμών | |
| απαγόρευση | |
| της | |
| επιθετικής | |
| βίας που | |
| αποσκοπεί | |
| στην | |
| αναδιανομή. | |
| Αυτό | |
| επιτυγχάνε` | |
| 4;αι | |
| μόνο με τη | |
| θωράκιση | |
| της | |
| ατομικής | |
| ιδιοκτησία` | |
| 2; | |
| (=ατομικού | |
| ελέγχου), | |
| όπου το κάθε | |
| άτομο έχει | |
| απόλυτο | |
| έλεγχο | |
| εντός της | |
| σφαίρας | |
| επιρροής | |
| του. Αυτό | |
| συνεπάγετα_ | |
| 3; | |
| οριστική | |
| εξαφάνιση | |
| της | |
| συλλογικής | |
| ιδιοκτησία` | |
| 2; | |
| γιατί | |
| κανένα | |
| άτομο δεν | |
| μπορεί να | |
| απολέσει | |
| την ατομική | |
| ιδιοκτησία | |
| από την | |
| επιθετική | |
| βια του | |
| Κράτους. | |
| Κάθε | |
| ανιδιόκτητ_ | |
| 9;ς | |
| πλούτος | |
| αποκτά | |
| ατομική | |
| ιδιοκτησία | |
| μόλις | |
| ελεγχθεί | |
| από ένα | |
| άτομο. Από | |
| εκεί και | |
| πέρα δεν | |
| μπορεί να | |
| γίνει αγαθό | |
| του Κράτους | |
| ούτως ώστε | |
| να διατεθεί | |
| προς τους | |
| εκμεταλλευ` | |
| 4;ές | |
| που | |
| ελέγχουν το | |
| Κράτος. | |
| 9. Όλα τα | |
| πολιτισμικ^ | |
| 0; | |
| φαινόμενα | |
| σήψης και | |
| παρακμής θα | |
| αντιστραφοa | |
| 3;ν | |
| μόλις | |
| ξεριζωθεί | |
| το κακό της | |
| αναδιανομή` | |
| 2;, | |
| διότι | |
| κανένα | |
| άτομο δεν θα | |
| έχει | |
| κίνητρο να | |
| βλάψει άλλο | |
| άτομο | |
| καθότι θα | |
| είναι | |
| αδύνατο | |
| έτσι (με τα | |
| πολιτικά | |
| μέσα) να | |
| ιδιοποιηθε^ | |
| 3; | |
| πλούτο και | |
| να | |
| επιβιώσει. Η | |
| οικονομία | |
| θα γίνει | |
| ισχυρότερη | |
| από ποτέ και | |
| ο χρόνος των | |
| ανθρώπων θα | |
| διατεθεί | |
| προς την | |
| ανάπτυξη | |
| του | |
| πολιτισμού | |
| και την | |
| πρόοδο της | |
| ανθρωπότητ^ | |
| 5;ς. | |
| Όποιο Έθνος | |
| και όποιος | |
| Λαός (και | |
| όποιος | |
| δικτάτορας) | |
| αντιληφθού_ | |
| 7; | |
| πρώτοι την | |
| ευκαιρία | |
| που τους | |
| δίνεται να | |
| επικρατήσο` | |
| 5;ν | |
| πολιτισμικ^ | |
| 0; | |
| στο μέλλον | |
| δια της | |
| απαγόρευση` | |
| 2; | |
| του | |
| κοινωνικού | |
| ιού της | |
| αναδιανομή` | |
| 2;, | |
| θα | |
| βρίσκονται | |
| ένα βήμα | |
| μπροστά στο | |
| μέλλον. | |
| Αλλιώς δεν | |
| θα υπάρχει | |
| μέλλον άξιο | |
| να το ζει | |
| κανείς. Όλες | |
| αυτές οι | |
| μίζερες | |
| ειδήσεις | |
| βίας, | |
| αυταρχικότ_ | |
| 1;τας | |
| και | |
| κτηνωδίας | |
| θα γίνουν | |
| κοινή | |
| καθημερινό` | |
| 4;ητα | |
| και | |
| μετατρέψου_ | |
| 7; | |
| τις | |
| ανθρώπινες | |
| κοινωνίες | |
| σε σκηνικά | |
| βγαλμένα | |
| από ταινίες | |
| με | |
| ερημωμένες | |
| πόλεις και | |
| ζόμπι που | |
| καταστρέψο` | |
| 5;ν | |
| ότι βρουν | |
| μπροστά | |
| τους. | |
| Ο | |
| Καπιταλισμa | |
| 2;ς | |
| είναι το | |
| μέλλον. | |
| - See more at: | |
| http://libertyforgreece.blogspot.gr/2016/07/blog-post_27.html#sthash.yPRVHjET.d… | |
| ***************************************************** |