Introduction
Introduction Statistics Contact Development Disclaimer Help
Return Create A Forum - Home
---------------------------------------------------------
https://arkaja.createaforum.com
---------------------------------------------------------
*****************************************************
Return to: Uudiseid maailmast
*****************************************************
#Post#: 36--------------------------------------------------
Olematus
By: Naut Date: January 10, 2023, 2:49 pm
---------------------------------------------------------
Olematus
#Post#: 133--------------------------------------------------
Re: Olematus
By: Q11 Date: February 26, 2023, 9:48 am
---------------------------------------------------------
Veenev, kui kirjavigadega 6-v��rkeele valdaja �tleks, et
"tunnetan valet energiat pealkirjade "muusika parasoskaapsus" ja
"obegaakus" osas", see oleks veenev kuna ta teab mida ta r��gib
ja tema osutatud vildakad pealkirjad vajaks korrigeerimist. Nii
on ja siin pole vaielda, eriti vaimsete gurude puhul, kuid kui
r��kida pseudo-teaduste arvamusliidritest siis nende puhul pole
veenev vaid egoistlik/pime. N�iteks, v�idaks �elda, et "mul on
�igus kuna olen rikkam kui sina" - puhas egoism ja pimedus
kaugel t�est ja jumalal�hedasemast tarkusest.
Selle foorumi teema peakiri "olematus" on ilmselgelt ilmhetjega
ilmsekundiga adutav.
Mulle on elus niikorduvalt keelatud brutaliseerida, mina aga
j�tkan kosmilist tantsu ja bruteerin ehk ei tunneta soovitust,
ei tunneta mitte ei m�ista, ei adu, olgugi et intellektuaalselt
loomulikult v�ime k�ik aduda niim�ndagi. Nieit see postitus on
jooga minu jaoks ja teie v�tke seda kui narkootikumi oma
s�ltuvustele v�i muud joogat- tantsige oma tantsud kuni vaja.
Ma j�tan kommenteerimata selel pealkirja "olematus".
Pakun vahe-vaheharjutusena minu-egoistlikult: minu-egoistlikult
minatan, et mina pole mitte ainult foorumi-teemasid
valinud-s�nastanud vaid isegi kasuajanimesid mitte valinud vaid
lasknud s�ndida-valituda. N�iteks siinse foorumi kasutajanimeid
Naut, OP jt pole mina valinud ega v�ljam�elnud ega oma mingit
soovi seda teha, ometigi ma v�ljendan-postitan ilma omamata
budistlikku Attachment-suunitlusega egonime: seega laske ka teie
lahti oma ahistavatest raamidest. Ka psirituaalsel-vaimsel
valdkonns kui saate sikhismi religioonis rohkem sinapeale, siis
teie perenime muudetakse, ja budismi ja indiaanlaste puhul
muudetakse teie nime, v�i vaismt nime, niiet k�ik see vihjab, et
see keda niemtatakse ole midagi p�sivat, ning homme v�ib
nimetada muul viisil. Mittekahesus selgtab teile mis on ps�iv ja
spirituaalsus kaa, n�iteks r��gitakse teemal "mis on sinu
loomulik h��l"- see t�histab et te esinete �hemas rollis nii
t��l kui magamistoas. Niiet kui r��kida olematusest kasutajanime
n�iteks "Naut-kokaspets" all, siis olemine ja olematus tuleks
esmalt selgemaks saada, ideaalis tuleks lasta teistel ameerika
p�rismaalastel valida mis on Naut'i spirituaalne nimi, ma v�in
seda ka ise teha kui tema ego murendub.
(Vaimse nime andmine nii joogas nagu eesti tuntuima jooga�petaja
n�itel kui ameerika p�rismaalaste kultuuris jms on
komplitseeritud temaatika ja see foorum pole piisaval tasemel,
et sllsitel teemadel r��kida. Leidke viisid teema uurimiseks ja
kontakteerumiseks, kui peale tasemen�ude t�estamist suudate
p�hjendada oma taotlust. Kui tahate v�ga otsekohest reaktsiooni,
siis esmalt k�sin teilt millise summa kannate oma riigi
lastekodudele, heategevusele, vms, ja alles siis n�ustun
dialoogiks).
Minu blogi pealkirjaks saagu tantsunimi "olematus". Ma kajastan
teile m�ningaid nippe, mida saate oma elustiilis ise rakendada.
Kuna see on k�llalt personaalne aga ka valgustav, siis ilmselt
oleks m�istlik see hoida mingil m��ral peidus-kaitstud, n�iteks
iga teise postituse v�iks k�laliste eest pietu j�tta.
V�ime r��kida asenditest k�igepealt �kki, kas r�tsepp-istumises
japuu kasutamisest seljatoena v�i mitte, et ma ei oel kindel.
Nagu te aru saate, sisi ma ei saa planeerida eriti midagi, ma
poel v�imeline. Niiet pakun, et alustame kuskilt algusest ,
kasv�i asenditest ja �ldse elustiilist.
Godspped.
[quote author=Mannu link=topic=51.msg132#msg132 date=1677425677]
"Western wannabe monk elustiil" on minu postituse
tiitliks-terminiks ja see selle osas�nadest munganlust seostub
niipalju, et ma �rkan v�ga varakult. Ma ei kanna sikhistlikult
m��ka ega moslemistlikult seksuaalsust varjavaid r�ivaid ega s��
ainult taimset jne, kuid �rkan vara ja teen praktikaid, niipalju
on budistlikku elustiili ja sestap ka ironiseeriva-potensiaaliga
s�na Wannabe.
Olen �nnistatud looduskauni linnaga, kus kapitalistlikku rikkuse
t�ttu on rohkem loodust kui s�gavaimas amazoonase metsas, samuti
kuna pinnareljeef on k�llalt kumer ja piisav inimsilma jaoks
panoraamvaadeteks.
Ma olen teinud niipalju erinevaid nn meeleharjutusi ja
religiooniseonduvaid praktikaid ,et pole kindle millega ma
n�iteks homme juhtumisi tegelen. Mis on kindel, ma teen oma kahe
telefoniga h�mase pildi oma praktikast varahommikul. Ma olen
praktiseerunud nn �petaja-kanaldaja rolli niirohkelt, et minu
praktikaid raporteerimine ei sega.
Ma ei sa �elda, et on lemmik park v�i koht v�i muu eelistatuid
koht, kuid juhtumisi ma k�lastan kahte-kolme parki/surnuaeda
praegu ��siti/varahommikuti ja teen praktikat neistes.
Minu vaimsel teel saadud s�numid soovitavad, et teile
resoneeruvalt j�rgmised aastad pakun sedalaadi n�itep�evikut.
Kahtlemata on see personaalne ja seda kaitseb seadus, seega oma
pangakonto numbreid siin blogis ega foorumis ega mujal
internetis keegi ei avalda, kuid kui juhtub, et ostan kakao
��kohvikust sisi seda asjaolu v�in vihjata ilma kontonumbrite
mainimiseta.
Minu geograafia omab rohkelt rebaseid, n�en neid iga munga��, ma
naudin linnulaulu kella-aegadel 6-7 enim, see on imekaunis. Ma
armastan helisid, kuid minu teekond siin elus on �nnistanud
mind pemaiselt rohkete visuaalidega. Ma julgustan teid siin
foorumis samuti p�evikuformadis teostama ja kui te pole nii
tugevad nagu mina, siis vaikimisi seda teete registreeritud
kasutajate n�gemisv�ljas eemal k�lstajatest. Mina kui pioneer
teen rahus ka k�lastajate ees aeg-ajalt ja julgustan teid
l�henema jumalale.
Ilmad pole enam nii vihmased ja hommikud on j�tkuvalt ni
ikaunid.
...
[/quote]
#Post#: 184--------------------------------------------------
Re: Olematus
By: Naut Date: April 25, 2023, 7:07 am
---------------------------------------------------------
Hiljuti surnud munk selgitab m�stilise budismi tahke, sh
taaskehastumist. Selle video tarbimiseks peab olema �le keskmine
ingl k oskus ning tehniline oskus subtiitreid sisse l�litada,
muidu on liiga raske tarbida.
https://youtu.be/tL5dwNcN1BE
Raamatul�ik, kuidas taaskehastunud guru ehk lama hinge otsitakse
ja testitakse v�ikelaste peal. Olemasolevad gurud saavad
n�gemusi, n�iteks t�hestiku t�hti, visuaale majadest, jms,
interpreteerivad neid vihjeid aadressiteks ja testivad
aadressitel olevaid lapsi, kas nad v�iks m�letada oma eelmist
kehastust v�i muud.
[quote]
Extracts from My Land and my People � Memoirs of the Dalai Lama
of Tibet
In 1935, the Tibetan Wood Hog Year, the Regent went to the
sacred lake of Lhamoi Latso at Chokkorgyal, about ninety, miles
southeast of Lhasa. The people of Tibet believe that visions of
the future can be seen in the waters of this lake. There are
many such holy lakes in Tibet, but Lhamoi Latso is the most
celebrated of them all. Sometimes the visions are said to appear
in the form of letters, and some, times as pictures of places
and future events. Several days were spent in prayers and
meditation, and then the Regent saw the vision of three Tibetan
letters - Ah, Ka and Ma - followed by a picture of a monastery
with roofs of jade green and gold and a house with turquoise
tiles. A detailed description of these visions was written down
and kept a strict secret.
In the following year, high lamas and dignitaries, carrying the
secrets of the visions, were sent out to all parts of Tibet to
search for the place which the Regent had seen in the waters.
The wise men who went to the east arrived in our region of
Dokham during the winter, and they observed the green and golden
roofs of the monastery of Kumbum. In the village of Taktser,
they noticed at once a house with turquoise tiles. Their leader
asked if the family living in the house had any children and was
told that they had a boy who was nearly two years old.
On hearing this significant news, two members of the party went
to the house in disguise, together with a servant and two local
monastic officials who were acting as their guides. A junior
monastic official of the main party, whose name was Losang
Tsewang, pretended to be the leader, while the real leader, Lama
Kewtsang Rinpoche of Sera Monastery, was dressed in poor clothes
and acted as a servant. At the gate of the house, the strangers
were met by my parents, who invited Losang into the house,
believing him to be the master, while the lama and the others
were received in the servants' quarters.
There they found the baby of the family, and the moment the
little boy saw the lama, he went to him and wanted to sit on his
lap. The lama was disguised in a cloak which was lined with
lambskin, but round his neck he was wearing a rosary which had
belonged to the Thirteenth Dalai Lama. The little boy seemed to
recognize the rosary, and he asked to be given it. The lama
promised to give it to him if he could guess who he was, and the
boy replied that he was Seta-aga, which in the local dialect, �a
lama of Sera�. The lama asked who the �master� was, and the boy
gave the name of Losang.
He also knew the name of the real servant, which was Amdo
Kasang.
The lama spent the whole day in watching the little boy with
increasing interest, until it was time for the boy to be put to
bed. All the party stayed in the house for the night, and early
next morning, when they were making ready to leave, the boy got
out of his bed and insisted that he wanted to go with them.
I was that boy.
[/quote]
https://claudearpi.blogspot.com/2018/08/china-prepares-dalai-lamas-rebirth.html…
Arutlemiseks v�iks m�tiskleda, et kui adekvaatsed need Lamade
m��ramise testid on. Kuidas te valiks uut ametlikku p�higuru
laste seast?
Moslemite laste populaarseim nimi on niilevinud, et ma olen ise
kohanud ligi 30 islami "Antsu", sel juhul oleks viie t�he
n�gemus �sna kasutu, kuna igas k�las on iga k�mnes Antsu
nimeline moslem. Eks p�haku nime panek kasvatab paradiisi
v�imalusi ja india uskumustes pannakse ka s�mboolikat kehale ja
seinale.
Filmides on ka muudmoodi erim�rkidega lapsi interpreteeritud.
S�mbolismi on k�ikjal, ka k�esolev lause koosneb s�mbolitest,
konseptsioonidest.
https://i.imgur.com/tUU8UUP.jpg
#Post#: 257--------------------------------------------------
Re: Olematus
By: Q11 Date: February 19, 2024, 10:46 am
---------------------------------------------------------
Sajandi k�ige m�stilisem prohvetlik valgustunu teatab n�iliselt
egolikult, et sulgeb-kustutab oma Youtube kanali mida miljardid
valdkonnalised igap�ev j�lgisid sh ka teie.
Videos olevatest s�numitest oelme rohkelt r��kinud, miskit uut
pole.
https://www.youtube.com/watch?v=Wtoi-XAm_bI
#Post#: 259--------------------------------------------------
Re: Olematus
By: loffe Date: February 26, 2024, 5:52 am
---------------------------------------------------------
[quote author=Q11 link=topic=36.msg257#msg257 date=1708361215]
Sajandi k�ige m�stilisem prohvetlik valgustunu teatab n�iliselt
[/quote]
Nagu n�ha, siis tema vanemad videod ongi n��d haihtunud.
Tema puhul on, nagu �eldud eespool, pealtn�ha tavalise
mittevalgustunu k�itumine. N�iteks siis, et oma loomingu,
kontode, jms kustutamine, seda teevad t��piliselt teismelised,
kelle seisukohad on kiires arengus ja muutumises. Sedalaadi
kustutamised viitaks tavaliselt ka, et emotsioonid lainetavad.
Ka on m�rk nn otsimise energia toimimisest. Mitmesugused
seletused, k�ik viitavad, et ei olda T�iuses, ei olda
valgustunud. Niiet, pealtn�ha dualistlik k�itumine videokanali
kustutamisega, ja viimaste s�numitega. Aga on selge, et tegu on
valgustunuga, lihtsalt nagu �eldakse issanda teed on keerukad.
Ultimaatselt pole valet-�iget jm duaalsust, k�ik on hinnanguteta
T�ius, see mis On.
Tema selgitus religioonide vajaduse kohta on v�ga selge ja
enamus oleks p�ri sellega. Minu s�nadega tema seletus k�lab, et
need religioonid l�hendavad Sellele mis on, Jumalale. T�stavad
inimese sagedust k�rgemale. Nii ta selgitab ja kristlastega
t��tades n�en seda iga p�ev. Religioossel on selgelt n�htav
rahu. Mittekahesus on samuti rahu, kuna on t�ius.
Tema puhul on huvitav n�ha uus-islami religiooni loomist,
maailmas pole ammu n�ha olnud uusi religioone. Oli islam,
seej�rel New-age liikumised, ja muud ei miskit. Radikaalne
neoadvaita on uuestis�ndi tegemas. Tema neoislam on
advaita+islam kompott kui nii lihtsustada. V�ga erakordne
teemant.
N�htavasti lipsas taas-s�nni termin sisse �lal. See on siis
vaimsuse valdkonnas tuntud konseptsioon. M�eldakse seda, et on
nn korduvad karmilised protsessid l�bi sajandite, mis tekitavad
teatud persoonide taasteket. N�iteks siis oli Napoleon s�jakas
teatud �hiskonna protsesside t�ttu ja need protsessid kordusid
Hitleri ajastul, ja s�nnitasid Hitleri, v�ib n�ha et hiljem ka
Puutini. Mitte mingi Napoleoni hing ei taaskehastunud, vaid
�hiskonna protsessid taasl�id Napoleoni persooni. See taass�nd
on budistlik konseptsioon, erineb taaskehastumise ideest m�neti.
Muidugi termineid on mitmeid ja vaimsuse valdkonnas v�ga
taass�nni temaatikale kohta pole. Soome valgustunu on maininud,
et j�es tekkivad veekeerised, vahukeerised n�iliselt korduvad,
kuid tegelikult on ju tegu lihtsalt veega ja pole alust
meeleloomingule. Minu enda Londoni �petaja kordab sageli
sedapuhkudel, et K�ik on v�imalik. Reinkarnatsioon on usk hinge
r�ndamisse kehadevahel, Rebirth aga karmiline n�htus, teisis�nu
taasteke. Eks tuleb uurida, mis koolkond t�psemalt kuidas
selgitab nende kahe termini erinevust, m�ned kasutavad
s�non��mina m�lemit samaks asjaks.
Niiet selle taass�nni konseptsiooniga on sedapsi.
Igasuguseid termineid on palju. V�ib nende r�gastikku l�ksu
j��da. Aga k�rvalefektina terminoloogiaga t�� n�ib puuhalule
kuivatavana toimivat, niiet tasub terminoloogiaid uurida, ja ega
ei p��segi neist niikuinii �ksk�ik mis �petusega tegeledes.
#Post#: 315--------------------------------------------------
Re: Olematus
By: OP Date: June 6, 2024, 1:18 pm
---------------------------------------------------------
Inglise keelne s�na "himu/iha" ("lust") on omamoodi t�lkega
t�lgitud t�lkes�naks "olematus" ajal "3. m�rts 2023, kell
17:10", eesti keelses vikipeedias.
V�imalik, et mingi vanem eesti k raamat juba sisaldab sellsit
t�lget s�na "olematus" ja siis pandi ka vikipeediasse aastal
2023 ja ka siia foorumisse m�ni aasta tagasi kui loetuna
kusagilt vanast raamatust. Ei tea, milline eesti k budismialane
vana raamat sellist eesti s�nat�lget sisaldab.
K�lalistele selgituseks, et vikipeediat lehed on mitmes keeles,
n�iteks inglise keelne versioon viki lehes r��gib �ht juttu
inglise keeles, ja eesti keelne versioon teist juttu. All toodud
lingid ka n�itavad sedalaadi erinevust.
Valdkonna huvilistega v�ime arutleda sel detailil pikemalt, aga
k�lalistele lihtsalt �levaade, et vahel on vikipeedias eksitav
info/t�lked.
Huvi omajatega v�ime r��gida, miks v�is m�ni tulla sedalaadi
t�lke peale ja mida need budismi terminid �ldse t�hendavad.
1.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fetter_(Buddhism)
[quote]
The Pali canon's Sutta Pitaka identifies ten "fetters of
becoming":[3]
belief in a self (Pali: sakkāya-diṭṭhi)[4]
doubt or uncertainty, especially about the Buddha's awakeness
(vicikicchā)[5]
attachment to rites and rituals
(sīlabbata-parāmāsa)[6]
sensual desire (kāmacchando)[7]
ill will (vyāpādo or byāpādo)[8]
lust for material existence, lust for material rebirth
(rūparāgo)[9]
lust for immaterial existence, lust for rebirth in a formless
realm (arūparāgo)[10]
conceit (māna)[11][12]
restlessness (uddhacca)[13]
ignorance (avijjā)[14]
[/quote]
2.
[quote]
Redaktsioon seisuga 3. m�rts 2023, kell 17:10 kasutajalt Lulu
(arutelu | kaast��) (toimetamist ja korrastamist)
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) |
Uuem redaktsioon→ (erin)
K�idikud, k�tked v�i ahelad (sanskriti keeles
संयोजना,
saṃyojana, paali keeles samyojana) on budismis vaimsed
tegurid, mis seovad olendeid sansaarasse ja j�tkuvasse ringk�iku
kannatustes.
Paali kaanonis leidub mitmeid sellekohaseid �petusi.[1][2] Sutta
Pitakas esineb enamasti loetelu k�mnest k�idikust[3]:
isekus (paali keeles sakkāya-diṭṭhi) ei lase
n�ha k�iki olendeid samal viisil,
kahtlus (vicikicchā) ei lase midagi usaldada,
kombed (sīlabbata-parāmāsa) ei lase m�ista
tegelikkust,
naudingud (kāmacchando) seovad ajutise ja m��duvaga,
pahatahtlikkus (vyāpādo) seob samuti ajutise ja
m��duvaga,
olemine (rūparāgo) k�tkestab tahtmisega olla olemas,
olematus (arūparāgo) k�tkestab tahtmisega olla
olematu,
�lbus (māna) tekitab tahtmise olla k�igist �le,
rahutus (uddhacca) tekitab pideva rahulolematuse,
rumalus (avijjā) ei lase millestki aru saada.
[/quote]
3.
https://et.wikipedia.org/w/index.php?title=K%C3%B6idikud&direction=prev&oldid=6…
[quote]
Redaktsioon seisuga 3. m�rts 2023, kell 15:20 kasutajalt Lulu
(arutelu | kaast��) (→‎Vaata ka)
(erin) ←Vanem redaktsioon | Viimane redaktsiooni (erin) |
Uuem redaktsioon→ (erin)
K�idikud, k�tked v�i ahelad (sanskriti ja paali keeles
saṁyojana ) on Buddha �petuse kohaselt tegurid, mis seovad
olendeid sansaarasse (saṁsāra) ehk uute s�ndide
rattasse.
Kehap�hine vaade (paali k. sakkāya-diṭṭhi,
sanskriti k. satkāya dṛṣṭi) puhul
peetakse keha (kāya) ja keerukat ps�hhof��siliste n�htuste
kogumit isikuks, olendiks v�i iseendaks v�i usutakse, et viie
klammerdumise kogumiku sees v�i taga on olemas h�vimatu hing,
aatman, mina vms. Selline j�medakoeline vaade esindab teadmatust
ja/v�i tahtmatust n�ha inimest viie klammerdumise kogumikuna
ning p�hjustab isekust, mis on peamine vastuolude allikas.
Kahtlus (paali k. vicikicchā, sanskriti k. vicikitsā)
on usaldamatus Buddha, dhamma ja sangha v�i teostuse ja
s�ltuvusliku tekke �petuse suhtes. �ks viiest takistusest, vt
viis takistust.
K�lblusrituaalidesse kinnij��mine (paali k.
sīlabbata-parāmāsa, sanskriti k.
śīlavrataparāmārśa), p�hineb ekslikul
uskumusel, mille kohaselt rituaalid ja tseremooniad on piisavad
meele puhastamiseks. Riituste, rituaalide, mantrate jms
maagilisse m�jusse uskumine viib teostaja valesse vaatesse ja
v��rasse dhamma teostusse (nt mantrate kordamine plekkide
eemaldamiseks), ��rmustesse (nt askeesi), v�givaldse k�itumiseni
(nt elusolendi tapmine ohverduseks) vms.
Naudingukirg (paali k. kāmacchando, kāmarāga,
sanskriti k. kāmarāga) ilmneb kiindumuses
naudinguobjektidesse, milleks v�ib olla kas n�htav objekt, heli,
l�hn, maitse, aineline objekt v�i meeleobjekt.
Kuritahtlikkus ja vastumeelsus (paali k. vyāpāda,
paṭigha; sanskriti k. vyāpāda) ning sellega
seotud vastandumine v�ib avalduda nii vihkamises, sallimatuses,
kuritahtlikus kavatsuses kui ka v�givaldses k�itumises.
Vormikirg (paali k. rūparāgo, sanskriti k.
rūpadhāturāga), on vormi vallaga seotud kirg, mis
v�ib v�ljenduda kas kiindumuses vormi d�haanasse
(rūpajhāna), kus meeles kerkivad esile ennekogematu
r��m, �ndsus ja rahu, v�i soovis s�ndida vormi tasandil
(rūpabhūmi).
Vormitusekirg (paali k. arūparāgo, sanskriti k.
ārūpyadhāturāga).
Uhkus (paali k. māna, sanskriti k. asmimāna) esineb
inimesel, kes n�eb ennast teistega v�rreldes parema,
v��rtuslikuma, targema v�i olulisemana.
Rahutus (paali k. uddhacca, sanskriti k. auddhatya) sisaldab
meele h�iritust v�i erutatust. �ks viiest takistusest, vt viis
takistust.
Mitteteadmine ehk teadmatus (paali k. avijjā, sanskriti k.
avidyā) t�hendab teadmiste puudumist: (1) olemasolu
t�elisest olemusest, (2) neljast aarija t�est ning (3)
s�ltuvuslikust tekkimisest.[1]
[/quote]
https://et.wikipedia.org/w/index.php?title=K%C3%B6idikud&direction=next&oldid=6…
#Post#: 408--------------------------------------------------
Re: Olematus
By: �ksik Date: July 31, 2025, 2:16 am
---------------------------------------------------------
Subjekt-objekt relativismis ehk kahesuses on k�ik
suhteline/relatiivne, ja inimkeele s�na "Subjektiivne" on
subjektiivne/suhteline/persoonip�hine, n�iteks kontseptsioon
"kana" omab erinevat resonantsi iga persooni puhul, m�nele tekib
visuaal toidutaldrikust, m�nele veganluse m�tted, jpm,
kana-objekt on subjektiivne subjektidele.
Lisaks s�nale subjektiivne on v�hem persoonip�hisem s�na
Resontants, st et enam ei ole s�numis subjekti ilmutatud, vaid
r��gitakse protsessist ehk resonantsist.
Mis resonantsi kana tekitab, versus, kas sulle meeldib kana
s��a? ESimene pool lausest on v�hem persoonip�hisem, seega
t�el�hedasem.
Ego-konseptsioon on h�gune mitmete definitsioonidega, ja ega
maailmas midagi selgelt defineerida e isaagi kuna tegelikult
polegi midagi mida defineerida. Kuid ilmestamaks Ego t�hendust,
siis mulle on tundunud k�ige t�husam selline selgitus:
K�si endalt, kas kanapraad on eetiline, tekib intellektuaalselt
eitav vastus kuid samas praktiliselt jaatav vastus, st et
s��akse kana edasi olgugi et pidades seda tegu mitte eetiliseks.
Ego m�iste on eelnevas lauses see ihalik tunne Jaatas, see mis
�tles, et "J�tkan kana s��misega ja muude ebaeetilsite
tegudega". Selline ego definitsioon, v�ib resoneeruda m�nele kui
k�ige selgeim definitsiooni variant.
*****************************************************
You are viewing proxied material from gopher.createaforum.com. The copyright of proxied material belongs to its original authors. Any comments or complaints in relation to proxied material should be directed to the original authors of the content concerned. Please see the disclaimer for more details.