| Return Create A Forum - Home | |
| --------------------------------------------------------- | |
| https://arkaja.createaforum.com | |
| --------------------------------------------------------- | |
| ***************************************************** | |
| Return to: K�simusest vastuseni | |
| ***************************************************** | |
| #Post#: 20-------------------------------------------------- | |
| Depressioon | |
| By: Naut Date: January 10, 2023, 2:42 pm | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Depressioon | |
| #Post#: 170-------------------------------------------------- | |
| Re: Depressioon | |
| By: Mannu Date: April 20, 2023, 5:20 pm | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Depressiooni ja �revuse m�isted saavad selgust v��rkeelte | |
| valdkonna taipamistest, kuid ka vaimsuse valdkond selgitab | |
| m�istete/arusaamade r�gastikust ja avatari enda tundmuste baasil | |
| lahti need m�isted. Arenenuks/k�pseks tituleeritakse kui keegi | |
| aeglase tempoga lausub l�hidalt aforistlikult: | |
| Depressioon=Minevik, �revus=Tulev. Pean kasutama eesliitelislt | |
| hoiatusfraasi "julgen �elda, et", kuna ma ei ole k�iki miljonit | |
| aforismi �mber l�kanud vaid ainult �tleme pool miljonit ja | |
| set�ttu ainult on julge tunne �elda, et k�ik aforismid on | |
| �mberl�katavad, ja tegelik reaalsus on duaalse inimkeele abil | |
| kirjeldamatu nagu islami m�iste jumalast on inimestele homamatu. | |
| Mittekahesuse dimensioonis ei ole ka kedagi, kes defineeriks | |
| r��kimata et oleks defineerijate/�tlejate seas | |
| autoritaarsem/autentsem. Nullile/lakoonilisusele l�henemine | |
| �lalolevate l�hiv�rdustega on sestap jumalal�hedane. | |
| Paljud esoteerikud ei �tle, kust nende arvamused p�rinevad, aga | |
| enamasti p�rinevad need hinduismist ja busidsmist. Kui olla | |
| valdkonnas mitte ignorantne, siis intellekt annab koheselt | |
| teadmise kust esoteerik oma arvamuse seemne/p�ritolu sai. Lihtne | |
| on selgitada, miks aukartus eksisteerib ignorantide/egoistide | |
| puhul nende iidolite suhtes, kuid raske on m�istatada miks | |
| aukartus n�ib eksisteerivat ka valgustunute osas. Minu enda | |
| �petajad keelavad mind. �tlevad, et �ra ole brutaalne t�ega jne | |
| ja see asjaolu n�ib juhtuvat rohkesti, raske �elda, miks nii, | |
| kuid lihtne on see arusaamatus tituleerida paradoksaalsuseks | |
| muidugi. J�es tekivad vees�lmed-keerised vahel omamoodi. | |
| K�mnepalliskaalal k�mne all m�eldaks | |
| Realisatsiooni/Valgustumist, ja 1 oleks ��rmuslik egoism, | |
| n�iteks siis suitsu-s�ltalsest pension�r, kes s�idab | |
| ratastooliga iga p�ev v�ljakule ja �petab sealseid ettev�tteid | |
| kuidas olla. Siis trammireisija on minu arvates nn keskmine | |
| tavaline mahe goist punktiskaalal v��rtusega 3-4 ja | |
| paradoksaalne on et �histranspordi isik on skaalal enamasti | |
| k�rgemal kohal kui t��piline foorumi sotsiopaat, kes omab taset | |
| 1-2. | |
| Peamiseks takituseks peetakse uskumuste sf��ri/hulka, ja see | |
| algab identiteedi k�simusest kuni ulatub kaugele n�iteks | |
| k�simusteni sealiha ja sigarettide kohta. Loomulikult duaalsel | |
| viisil: hea-halb, roheline-mitterohekas jne. Uskumused on n� | |
| jumalal�hedasemad kui ollakse egokaugemad ehk jumalal�hedasemad, | |
| ehk skaalal mida v�iks ttuleerida punktidega 4-6 ja nimetada | |
| spirituaalsuseks. Tuntud valgustunu selgitab, et v�hemalt | |
| kahtesorti metoodikad sobivad, et skaalal liikuda k�mnesse, | |
| �heks mahedaks metoodikaks/strateegiaks on vaatleja/teadvuse | |
| sulatamine nagu lume sulatamine mahedalaeglsel viisil, teine | |
| meetod kannab radikaalse koolkonna tootlit. | |
| K�ikide eesti esoteerikute ja ka Vaimsusjate jutu p�ritolu on | |
| �ratuntavalt selge valdkonna mitte-ignorandile. Siit ka | |
| hierarhiline soovitus, et kui huvi pakbu esoteerika, siis vaata | |
| k�rgemat dimensiooni nimega vaimsus, ja kui huvi pakub p�hikooli | |
| matemaatika, siis vaata jak �si �petust �likooli lektorilt, jne. | |
| Tajuorganitega tajutav n�iline reaalsus saab olla ainult ja | |
| ainult viitenool/vihjaja tegelikule reaalsusele/jumalala, ja | |
| p�rimalt fraseerib selle asjaolu islam, kuid ka n�iteks | |
| austraalia tuntuim realiseerunu/valgustunu. Ja lisaks | |
| legendaarne illustratsioon, et kassi keel/h��l ei saa kirjeldada | |
| ei matemaatikat, demokraatiat, mittekahesust, jumalat. Kolm | |
| nj�utamist suudavad defineerida arvu 3, kuid matemaatika on | |
| k�rgem kui arv 3, seet�ttu kassid ei saa eal matemaatikat | |
| kirjeldada, kuid saavad vihjata v�i muud moodi m�ista anda | |
| mingil moel. Nii ka inimkeel ei saa kirjeldada adekvaatselt, | |
| nagu ka kassikeel, ja kass ei saa m�ista inimest. tuntud | |
| valgustunud r�hutavad, et populaarne v�ljend "lapsena olime | |
| �ndsad" on v��r, kuna lapsena ei olda jumala juures, nagu ka | |
| m�tete vahel pole jumalat enamasti m�rgatud. | |
| Isegi v�itluse spordis ei aktsepteerita autoriteedi uskumise | |
| argumenti, ja �kski vaimne guru ei oma k�iki vaimseid kogemusi, | |
| seet�ttu on ilmne on mingil etapil, n�iteks vaimsel arenguskaala | |
| tasemel 5/10 tuleb lihtsalt ise kogeda ja paremalt v�ljendatult | |
| lasta juhtuda kui j�tta isikulised ases�nad nagu Ise v�lja. | |
| Paljud �tlevad, et justnimelt k�lm tunde-aisting kuulub | |
| (hinduistlikule) tshakratemaatikale, ja soe mitte. Justnimelt | |
| selgroo kandis olev elektriline tunne kuulub | |
| tshakra-temaatikale, ja k�tes-jalgades ja mujal mitte, vaid | |
| peamiselt kehasse salvestunud emotsioonide vabastamise | |
| temaatikasse. Jne, jne, nii on avataril rohkelt tundmusi | |
| meeltep�hises reaalsuses ja ei leidu guru, kes neid k�iki | |
| aisitinguid/energiaid oleks kogenud v�i oskaks selgitada. | |
| Valdkonna huviline pole ignorant ja on kursis, et ka vaimses | |
| valdkonnas on levinud nn personaalse tasandi r�nnakud, mis | |
| eiravad s�numit ja k�sivad, et kirjutaja t�endaks oma | |
| autoriteeti/kogemust/ajalugu. | |
| Spiraali-kujund on v�ga tuntud, kuna sageli vaadatakse elus vanu | |
| p�him�tteid uuesti �le ja enamasti pisut k�rgemalt/k�psemalt | |
| tasandilt. Ei maksa automaatselt visulaiseerida matemaatiliselt | |
| perfektset spiraali pilti, kuna elu on keerukam kui matemaatika, | |
| ja p�ris reaalsus veel keerukamalt juhtuv. | |
| Jooga asendid ei ole t�esti niisama v�lja m�eldud ja ega saagi | |
| olla kui p��da ratsionaalselt p�hjendada, et miks peaks t�iesti | |
| juhuslikult mingeid asendeid kirja panema. L�hidamalt �eldes: | |
| asendid k�lbavad ja jalgratast leiutada pole m�tet, ja | |
| asendid/jooga omavad toimet kui eeltingimused ehk spirituaalne | |
| skaala 4-7/10 on t�idetud. M�ni v�ljendab, sh m�ni guru, et m�ni | |
| alavaldkond/jooga vms ei toimi vms, v�i tal pole kogmeust | |
| nendega, kuid l�hip�hjus on et v�ti puudub. V�ti on �ldistades | |
| selline, et esmalt peab olema juba lihtlamades energia liikuvus | |
| saavutatud tasemegsa 4-7/10, seej�rel f��silise keha asendid ehk | |
| jooga annab juurde ehk toimib, vastasel juhul mitte ja on n� | |
| t�hiaeroobika. Paaris-harjutuste populaarseim alavaldkond saab | |
| tiitli Tantra ainult siis kui on eelt�idetud eeltingimus/tase et | |
| juba on energiad liikumas. | |
| K�lalisele soovitaks, et pole t�htsust, mida keha teeb. Kui keha | |
| t�mblem, siis pole vaja �revusse sattuda ega interneti | |
| otsingusse minna selgituse saamiseks. Kui on erinevad muud | |
| jeha-tundmused vaimsete harjutuste ajal v�i rutiinselt argiselt, | |
| siis samuti, pole vaja reageerida. Universaalne populaarne | |
| budistlik kuldsoovitus on ignoreerida sedalaadi kehakogemusi ja | |
| lasta neil kugleda, st, et vaadelda neid kuni nad lahustuvad. | |
| Esoteerika teeb erandi ja kinnistab teadlikult osadesse | |
| n�htavatesse objektidesse, n�iteks kui "ahvjumal tuli siis hoida | |
| teda aktiivsemalt nii kaua kuni v�imalik". Vaimsus/budism | |
| soovitab ignoreerida k�iki visuaala jak ��ike muud, sest | |
| ultiumaatselt Mittemidagi tegelikult ei eksisteeri ja | |
| Kinnistumine objektidesse sh Vaatleja objekti/subjekti on | |
| jumalakauge. | |
| https://imgur.com/S9nkBLm | |
| #Post#: 285-------------------------------------------------- | |
| Re: Depressioon | |
| By: loffe Date: May 8, 2024, 10:23 am | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Enesekaemus vs enesekaeve. | |
| Terminoloogia alane m�tisklus. | |
| K�lalistele seonduval teemal mainiks, et mitmed �tlevad | |
| otsekoheselr, et kaevek�simuse meditatsioon on kasutu. Veel | |
| �ldistatumalt p�hjendatakse, et igasugune Youtube nn | |
| juhitud-orkestreeritud meditatsioon on kasutu ega v��rigi | |
| meditermini tiitlit. Vastupidised arvamused kaeve harjutuse | |
| kohta omavad p�hiargumendina k�rvalefekti kasuaspekti. | |
| Minu �ldarvamus kaemusest on stiilis "�igesti tehtuna iga asi | |
| toimib, kuid enamik teeb valesti". N�iteks siis jooga valesti | |
| kasutades osutub aeroobikaks ja enesekaemus meelem�raks. | |
| Praktikas on taotluse tehnikad kaevanduslikud, anna tellimus | |
| sisse ehk taotle, ja tuleb peagi lagedale vastusena k�ik | |
| taotletud ehk kaevati v�lja mis vaja. | |
| Kaevest myidugi saab r��kida mitmest punktist, eks ta seondub | |
| peale taotlustega ka muuga, kogu otsimise energia ju otsib ja | |
| kaevab surmani. | |
| Terminoloogia alane arutlus aga all huvi omastanutele. Head | |
| huvimist ja kaasar��kimist. | |
| [quote author=loffe link=topic=45.msg284#msg284 date=1715180949] | |
| ... | |
| [/quote] | |
| #Post#: 387-------------------------------------------------- | |
| Re: Depressioon | |
| By: �ksik Date: May 14, 2025, 5:42 pm | |
| --------------------------------------------------------- | |
| Budismi S�daSuutra s�num on vaimsuse/miteekahesuse osas k�ige | |
| t�el�hedasem, kuna see tituleerib k�ik t�hjuseks. | |
| Sealseid n�iteid kuuleb paljudelt. Kui soovitada, et minge | |
| lugege seda, siis ega ei ultimaatselt ega praktilsiemalt sealne | |
| tekst tavaliselt koida, vaja on dialoogi resonantslikuks | |
| m�istuks. N�iteks ilmestamiseks kuulake, kui r��gin piparkoogi | |
| vormidest, ega te eriti ju taba mida m�iste Vorm t�hendaks, on | |
| see pind-alaga asi v�i on see pind-alatu kontuur, jne jne, vaja | |
| on miskit rohkemat kui kuulamine et piparkooguvormi m�iste | |
| koidaks. Nii ka mainitud suutra �ritab vormi m�iste t�hjust | |
| ilmestada, ja intenrnet on t�is r�hutamisi, et niisama lugedes | |
| ei saa selget arusaama/resonantsi Vormi t�hjuse postulaadist | |
| suutras. | |
| T�hjuse lihtsustatud t�hendus on eksitav, kuna viitab | |
| objektruumile, n�iteks t�hja kannu sisule. | |
| Kuidas k�lab mainitud suutra legendaarne klausel vormide ja | |
| t�hjuse osas? | |
| ***************************************************** |